GEESTELIKE GROEI

GEESTELIKE GROEI  •  Sermon  •  Submitted
0 ratings
· 512 views

Die proses van ontwikkeling en rypwording, het verwys na die vordering van die koninkryk van God en die geestelike ontwikkeling van gelowiges. Die Skrif gebruik beelde van groei (soos sade, plante en babas) om die dinamiese aard van persoonlike geloof en die koninkryk van God te beklemtoon.

Notes
Transcript
Sermon Tone Analysis
A
D
F
J
S
Emotion
A
C
T
Language
O
C
E
A
E
Social
View more →

BYBELSE BEELD VIR GROEI

INLEIDING

ONS HET NODIG OM STERK TE WORD WANT ONS LEWE IN DIE LAASTE DAE. DIT WORD NIE MAKLIKER NIE MAAR MOEILIKER.
Paulus skryf in Romeine 13:12: "Die nag is ver weg; die dag is naby. "Die" tye van onkunde "(soos hy in Athene gesê het, Handelinge 17:30), het die donker seisoen van die menslike geskiedenis nou met die koms van Christus vervang. Die vorige stelling verduidelik die konteks: "Jy weet die tyd dat die uur gekom het dat jy uit die slaap wakker word. Want verlossing is nader aan ons as wanneer ons eers geglo het "(Romeine 13:11). Die dag van Christus se koms, sê Paulus, "het naby gekom."

BYBELSE TEKENS OOR DIE LAASTE DAE

Paulus skryf: "In die laaste dae sal daar moeilike tye kom. Want mense sal liefhebbers van hulself wees, liefhebbers van geld, trots, arrogant, beledigend, ongehoorsaam aan hul ouers, ondankbaar, onheilig, harteloos, onbenutbaar, lasterlik, sonder selfbeheersing, brutaal, nie lief vir goed, verraderlik, roekeloos, geswel met verwek, liefhebbers van genot eerder as liefhebbers van God "(2 Timoteus 3: 1-4).
Verhoogde martelaarskap
Jesus gee 'n ander teken van die einde van die eeue wanneer Hy sê: "Hulle sal julle tot verdrukking red en julle doodmaak, en julle sal deur al die nasies gehaat word ter wille van my Naam" (Mattheus 24: 9).
Toenemende wetteloosheid
Is dit 'n wonder dat Jesus gewaarsku het dat "wetteloosheid verhoog sal word" (Matteus 24:12) en "baie sal val en mekaar verraai en mekaar haat" (Matteus 24:10). Weg is die dae wanneer jy in enige deel van die dorp en in enige stad kan loop. . Vandag woon ons in 'n samelewing waar daar plekke is waar selfs die polisie nie gaan nie OF DEEL IS VAN DIE MISDAAD.
Liefhebbers van Geld
Ons het geld nodig om te kan oorleef; maar wanneer geld 'n wortel word van alle soorte boosheid (1 Timoteus 6:10) en, soos Jakobus geskryf het, ontneem sommige van hulle regverdiges se loon, dit is 'n slegte ding voor God. Wanneer meer en meer mans en vroue geldgeld word (ek wonder wat die persentasie is nou), kan jy een van die tekens van die einde van die eeu sien, soos die apostel Paulus geskryf het dat "mense liefhebbers van self, liefhebbers sal wees van geld, trots "(2 Timoteus 3: 2).
Mensgemaakte en natuurlike rampe
'N Sesde teken, wat voor Jesus se wederkoms sal plaasvind, is beide mensgemaak en natuurlik rampe: "Nasie sal opstaan teen nasie en koninkryk teen die koninkryk, en daar sal hongersnode en aardbewings wees op verskillende plekke" (Mattheus 24: 7). ). Alhoewel dit slegs "die begin van die geboortepyne is" (Mattheus 24: 8), lyk dit of daar 'n toename in orkane, vloede, droogtes, brande, aardbewings, hongersnood en siekte is. Ons sien ook toenemende spanning tussen nasies. Is dit ook 'n teken wat ons in die laaste dae leef?
Liefde vir die bose
Die apostel Paulus beskryf die laaste dae en sê: "In die laaste dae sal daar moeilike tye kom" (). Kan ek 'n amen kry !? En in hierdie "laaste dae" sal mans en vroue "hartelose, onbenutbare, lasterlike, sonder selfbeheersing, brutaal wees, nie goed liefhê nie" () en eintlik "liefhebbers van die kwaad" wees.
Sonder natuurlike liefde
Die Gees van God moet Paulus gewaarsku het en hy wou Timoteus vertel en mense in die laaste dae sou "trots, arrogant, beledigend, ongehoorsaam wees aan hul ouers, ondankbaar, onheilig" (), maar hier is ons wys op die ongehoorsaamheid van kinders

GROEI IS ‘N LEWENSFEIT EN NOODSAAKLIKHEID

Opgroei is een van die feite van die lewe. Ons moet almal dit doen. Ons kan dit vrees, dit vermy en dit uitstel, maar die meeste van ons kom uiteindelik daarheen. Omdat dit so menslik is om op te daag, is ek gewonder of daar 'n rede is wat noodsaaklik is dat ons eintlik gemotiveer kan word om dit te doen. Met ander woorde, hipoteties gesproke, stel ek hierdie vraag voor: as ons nie moes grootword nie, waarom sou ons dit wou hê?
Ons wil grootword omdat dit prestasies behels wat ons goed laat voel oor onsself. En ons kan nie so goed voel oor onsself nie, tensy ons weet dat ons dit verdien het. En dit beteken dat ons daarvoor gewerk het. En dit beteken dat ons groei. Ons stoot onsself buite onsself. Ons leer iets nuuts, doen iets wat ons nog nooit gedoen het nie, en stoot ons verder as wat ons ooit tevore gegaan het.
Jennifer Kuns Ph.D.
https://www.psychologytoday.com

WAAROM MOET EK GEESTELIK GROEI IN CHRISTUS?

Piper: “Because you are already new in Christ, be about becoming what you are.”
Ons is nou gered, maar ons groei al die tyd tot 'n volle en finale redding. (1 Petrus 2: 2)
Die Christelike lewe is nie meganies of outomaties nie. Dit is 'n organiese en dinamiese proses.
Moenie ooit dink dat groei deur die woord van God opsioneel of marginaal in die Christelike lewe is nie. Geestelike groei is absoluut noodsaaklik vir elke gelowige.
Tony Evans verskaf die volgende definisie. "Geestelike groei kan gedefinieer word as daardie transformasieproses waardeur ons die inwonende Christus toelaat om homself in en deur ons meer uit te druk. Dit lei tot groter kapasiteit van ons kant om GOd groter glorie te bring en Sy groter voordeel vir onsself te ervaar." 'N Korter definisie van wat geestelike groei is, is deur Johannes die Doper gegee toe hy verklaar: "Hy (Jesus) moet groter word, ek moet minder word." Op 'n ander manier sê Johannes dat ons geestelik groei wanneer meer van Jesus uitgedruk word deur minder van ons gevalle mensdom.
Eerstens is dit God se opdrag en dus Sy wil vir ons. 2 Petrus 3:18 wat vroeër aangehaal word, is een van die vele verse in die Bybel met hierdie opdrag. Wanneer ons deur almal gaan, sal ons besef dat as ons God wil behaag mag ons nie versuim om te groei nie en dat dit nie 'n opsie vir ons is nie.
Die Skrif beklemtoon die belangrikheid van daardie groei. Christene in Thessalonika is geprys vir die groeiende geloof (2 Thessalonicense 1: 3). Petrus het Christene opdrag gegee om in genade en kennis van Christus te groei. Paulus het die belangrikheid van geestelike groei in Efesiërs 4: 11-15 beklemtoon. Die doel van die kerkleiers was om volmaakte (volwasse) Christene, Christene te versorg, en die kerk op te rig (aan te moedig). Christene moet groei totdat hulle nie meer geestelike kinders is wat maklik deur valse leerstellings mislei word nie. Hulle moet "in alle dinge in Hom grootword" (Christus). Hul doelwit is om geestelik volwasse te word soos Jesus. Stadige geestelike groei is nodig.

VAN ‘N BABA TOT VOLWASSE CHRISTEN

Ephesians 4:13–15 AFRIKAAN
13 So sal ons uiteindelik almal kom tot die werklike eenheid in ons geloof en in ons kennis van die Seun van God. Dan sal ons, sy kerk, soos ’n volgroeide mens wees, so volmaak en volwasse soos Christus. 14 Dan sal ons nie meer kinders wees nie; ons sal nie meer soos golwe op en af en heen en weer geslinger word deur elke wind van dwaalleer as vals leraars ons met hulle slinksheid en listigheid op dwaalweë wil wegvoer nie. 15 Nee, ons sal in liefde by die waarheid bly en so in alle opsigte groei na Christus toe. Hy is immers die hoof,
Ephesians 4:11–15 AFRIKAAN
11 En dit is die “gawes” wat Hy “gegee het”: apostels, profete, evangeliste, en herders en leraars. 12 Sy doel daarmee was om die gelowiges toe te rus vir hulle diens en vir die opbou van die liggaam van Christus. 13 So sal ons uiteindelik almal kom tot die werklike eenheid in ons geloof en in ons kennis van die Seun van God. Dan sal ons, sy kerk, soos ’n volgroeide mens wees, so volmaak en volwasse soos Christus. 14 Dan sal ons nie meer kinders wees nie; ons sal nie meer soos golwe op en af en heen en weer geslinger word deur elke wind van dwaalleer as vals leraars ons met hulle slinksheid en listigheid op dwaalweë wil wegvoer nie. 15 Nee, ons sal in liefde by die waarheid bly en so in alle opsigte groei na Christus toe. Hy is immers die hoof,
Hul doelwit is dat die lede van die kerk ten volle toegerus moet wees. Die woord wat Paulus gebruik vir toegeruste is interessant. Dit is katartismon, wat uit die werkwoord katartizein kom. Die woord word gebruik in 'n operasie om 'n gebroke ledemaat te plaas of om 'n gesamentlike rug in sy plek te plaas. In die politiek word dit gebruik om opponerende faksies bymekaar te bring sodat die regering kan voortgaan. In die Nuwe Testament word dit gebruik om nette te maak (Markus 1:19) en om 'n oortreder te dissiplineer totdat hy weer in die gemeenskap van die Kerk kan wees (Galasiërs 6: 1). Die basiese idee van die woord is om 'n ding in die toestand waarin dit behoort te wees. [1]
eph 4:11
So eindig Paulus met 'n doel sonder eweknie. Die doel van die kerk is dat haar lede 'n statuur moet bereik wat deur die volheid van Christus gemeet kan word. Die doel van die Kerk is niks minder as om mans en vroue te produseer wat in hulle die weerspieëling van Jesus Christus self het nie. Tydens die Krimoorlog het Florence Nightingale een nag in 'n hospitaalafdeling geslaag. Sy hou stil om te buig oor die bed van 'n baie gewonde soldaat. Terwyl sy afgekyk het, het die gewonde seun opgekyk en gesê: "Jy is Christus vir my." 'N Heilige is gedefinieer as "iemand in wie Christus weer lewe." Dit is wat die ware kerklid behoort te wees. [2]
[1] William Barclay, ed., The Letters to the Galatians and Ephesians, The Daily Study Bible Series (Philadelphia, PA: The Westminster John Knox Press, 1976), 150.
1 Broers, eintlik kon ek nie met julle praat soos ’n mens praat met geestelike mense wat deur die Heilige Gees gelei word nie. Met julle het ek gepraat soos met mense wat net agter hulle eie begeertes aangaan en in die geloof in Christus nog maar klein kindertjies is.
[2] William Barclay, ed., The Letters to the Galatians and Ephesians, The Daily Study Bible Series (Philadelphia, PA: The Westminster John Knox Press, 1976), 149.
1 Broers, eintlik kon ek nie met julle praat soos ’n mens praat met geestelike mense wat deur die Heilige Gees gelei word nie. Met julle het ek gepraat soos met mense wat net agter hulle eie begeertes aangaan en in die geloof in Christus nog maar klein kindertjies is.
Die gebruik van die frase volwasse mense dui op beide groei en die voltooiing van so 'n proses. Dit mag selfs in sommige tale moontlik wees om te sê: "Ons sal soos volwassenes word in ons geloof" of "ons sal heeltemal grootword in ons geloof" [3]
[3] Robert G. Bratcher and Eugene Albert Nida, A Handbook on Paul’s Letter to the Ephesians, UBS Handbook Series (New York: United Bible Societies, 1993), 104.
Watter ander Bybelgedeeltes fokus op 'n soortgelyke tema? Hoe help hulle jou om GEESTELIKE GROEI beter te verstaan?
Wat is die belangrikheid van geestelike groei
Hoekom staan daar “volgroeide en volmaak en volwasse soos Christus” in Efesiërs 4:11–15 ?
Hoe sou die lewe anders gewees het as almal die raad wat hier gegee word, gevolg het?
Watter veranderinge moet jy ondergaan om by die beginsels wat hier geleer word, aan te pas?
Waarom is dit vir God belangrik dat jy …?
1 Corinthians 13:11 AFRIKAAN
11 Toe ek ’n kind was, het ek gepraat soos ’n kind, gedink soos ’n kind, geredeneer soos ’n kind. Maar noudat ek ’n man is, is ek klaar met die dinge van ’n kind.
2 Vir julle moes ek melk gee en nie vaste kos nie, want julle kon toe nog nie vaste kos eet nie, en julle kan nou nog nie,
2 Vir julle moes ek melk gee en nie vaste kos nie, want julle kon toe nog nie vaste kos eet nie, en julle kan nou nog nie,
1 Corinthians 14:20 AFRIKAAN
20 Broers, moenie in julle denke kinders wees nie. Wees onvolwasse in die slegte dinge, maar in julle denke volwasse.
1 Cor
1 cor
heb 5:12-14
Hebrews 5:12–14 AFRIKAAN
12 Hoewel julle teen hierdie tyd self reeds onderrig behoort te gee, het julle weer nodig dat iemand julle in die grondwaarhede van die woord van God moet onderrig. ’n Mens moet julle met melk voed en nie met vaste kos nie. 13 Iemand wat nog van melk lewe, kan nie saampraat oor wat reg of verkeerd is nie, want hy is nog ’n kind. 14 Vaste kos is vir grootmense, vir mense wat oor insig beskik en wat deur ervaring geoefen is om tussen goed en kwaad te onderskei
1 Peter 2:2 AFRIKAAN
2 Soos pasgebore kindertjies smag na melk, moet julle smag na die suiwer geestelike melk, sodat julle daardeur kan opgroei en die saligheid verkry.
;
;

SAAD EN PLANTE AS VOORBEELD

Luke 8:14–15 AFRIKAAN
Die saad wat tussen die onkruid val, dui op dié wat die woord hoor, maar deur die sorge en die rykdom en die genietinge van die lewe word dit gaandeweg verstik, en dit skiet nie saad nie. Die deel wat in goeie grond val, dui op dié wat die woord met ’n goeie en opregte hart hoor en dit bewaar en deur volharding vrug dra.
2 Corinthians 9:10 AFRIKAAN
10 God wat saad verskaf om te saai en brood om te eet, sal ook aan julle saad gee en dit laat groei en julle vrygewigheid ’n ryk oes laat oplewer.
2 Corinthians 2:19
See also
2 Cor 2:19

The apostles worked and prayed for growth in believers

2 Corinthians 13:9 AFRIKAAN
Ons is dus bly as ons swak is, as julle maar sterk is. Ons bid ook vir julle geestelike volwassenheid.
Colossians 1:28 AFRIKAAN
28 Hóm verkondig ons deurdat ons alle mense met alle moontlike wysheid onderrig en leer, sodat ons elke mens tot geestelike volwassenheid in Christus kan bring.
Colossians 4:12 AFRIKAAN
12 Epafras, wat een van julle is, stuur vir julle groete. Hy staan in diens van Christus Jesus en bid altyd ernstig vir julle dat julle staande mag bly, geestelik volwasse en in alles volkome gehoorsaam aan die wil van God.
Col 4:
Col

Dimensions of spiritual growth

In faith

2 Corinthians 10:15–16 AFRIKAAN
Deur op julle te roem, gaan ons dus nie die perke te buite nie, want dit is nie ander mense se werk waarop ons roem nie. Ons hoop dat julle geloof sal toeneem en dat ons dan onder julle nog meer sal hê om op te roem, steeds binne die perke van ons werkkring. Dan sal ons die evangelie ook in streke anderkant julle kan verkondig sonder om te roem op werk wat tot stand gebring is in die werkkring van iemand anders.
2 Thessalonians 1:3 AFRIKAAN
3 Ons moet God altyd vir julle dank, broers. En dit is ook reg, want julle geloof neem sterk toe, en sonder uitsondering word julle liefde vir mekaar altyd meer.
2 thes
In knowledge

In knowledge

2 Peter 3:18 AFRIKAAN
Sorg daaren teen dat julle steeds toeneem in die genade en kennis van ons Here en Verlosser, Jesus Christus. Aan Hom behoort die heerlikheid, nou en tot in ewigheid! Amen
Ephesians 1:17 AFRIKAAN
17 bid ek dat die God van ons Here Jesus Christus, die Vader aan wie die heerlikheid behoort, deur sy Gees aan julle wysheid gee en Hom so aan julle openbaar dat julle Hom werklik kan ken.
Ephesians 1:18 AFRIKAAN
18 Ek bid dat Hy julle geestesoë so verhelder dat julle kan weet watter hoop sy roeping inhou, en watter rykdom daar is in die heerlike erfenis wat Hy vir die gelowiges bestem het,
eph 1:18
Ephesians 3:16–19 AFRIKAAN
16 Ek bid dat Hy deur sy Gees uit die rykdom van sy heerlikheid aan julle die krag sal gee om innerlik sterk te word, 17 dat Christus deur die geloof in julle harte sal woon en dat julle in die liefde gewortel en gegrondves sal wees. 18 Mag julle in staat wees om saam met al die gelowiges te begryp hoe wyd en ver en hoog en diep die liefde van Christus strek. 19 Mag julle sy liefde ken, liefde wat ons verstand te bowe gaan, en mag julle heeltemal vervul word met die volheid van God.
Colossians 1:10 AFRIKAAN
10 sodat julle tot eer van die Here sal lewe deur net te doen wat Hy verlang. Mag julle vrugte dra deur goeie werke en toeneem in die kennis van God.
eph 3:16-19
eoph 1:17-18
Col 1:10
2 Peter 1:3 AFRIKAAN
3 Sy Goddelike krag het ons alles geskenk wat ons nodig het om te lewe en Hom te dien. Dit kom deurdat ons Hom ken wat ons geroep het deur sy heerlikheid en mag.
2 Peter 1:6 AFRIKAAN
6 die kennis met selfbeheersing, die selfbeheersing met volharding, die volharding met godsvrug,
2 pet 1:6

In love

1 Thessalonians 4:10 AFRIKAAN
En dit doen julle dan ook teenoor al die broers in die hele Masedonië. Ons versoek julle egter dringend, broers: Lê julle nog meer daarop toe.
Philippians 1:9 AFRIKAAN
9 Ook bid ek dat julle liefde al hoe meer sal toeneem in begrip en fyn aanvoeling,
1 Thessalonians 3:12 AFRIKAAN
12 En mag die Here julle liefde vir mekaar en vir alle mense laat groei en oorvloedig maak, net soos ons liefde vir julle.
1 thes
2 Peter 1:7–8 AFRIKAAN
7 die godsvrug met liefde onder mekaar en die liefde onder mekaar met liefde vir alle mense. 8 As julle dit alles besit en dit neem steeds toe, sal julle met ywer en met vrug ons Here Jesus Christus beter leer ken.

Growth comes from God

Colossians 2:19 AFRIKAAN
en hy hou nie aan die hoof, aan Christus, vas nie. Uit Christus groei die hele liggaam, ondersteun deur die gewrigte en saamgebind deur die spiere, soos God dit laat groei
1 Corinthians 3:6–7 AFRIKAAN
6 Ek het geplant, Apollos het natgegooi, maar dit is God wat laat groei het. 7 Dit gaan dus nie om die een wat plant of die een wat natgooi nie, maar om God wat laat groei.
2 Corinthians 9:10 AFRIKAAN
10 God wat saad verskaf om te saai en brood om te eet, sal ook aan julle saad gee en dit laat groei en julle vrygewigheid ’n ryk oes laat oplewer.
1 cor
2 cor
Philippians 1:6 AFRIKAAN
6 Ek is veral ook daarvan oortuig dat God, wat die goeie werk in julle begin het, dit end-uit sal voer en dit sal voleindig op die dag wanneer Christus Jesus kom.
phil

Growth comes through discipleship

Putting away the sinful self

1 Peter 2:1 AFRIKAAN
Hou dan op met elke vorm van kwaad, met alle bedrog, huigelary, jaloesie en kwaadpratery.
Romans 8:13–14 AFRIKAAN
13 As julle julle lewe deur die sondige natuur laat beheers, gaan julle die dood tegemoet, maar as julle deur die Gees ’n einde maak aan julle sondige praktyke, sal julle lewe. 14 Almal wat hulle deur die Gees van God laat lei, is kinders van God.
2 Corinthians 7:1 AFRIKAAN
1 Geliefdes, hierdie beloftes is ook vir ons. Laat ons ons dan reinig van alles wat liggaam en gees verontreinig, en ons in gehoorsaamheid aan God volkome aan Hom toewy
rom 8:13
Galatians 5:24 AFRIKAAN
24 Dié wat aan Christus Jesus behoort, het hulle sondige natuur met al sy hartstogte en begeertes gekruisig.
gal
Ephesians 4:22–24 AFRIKAAN
22 Hou dan op om te lewe soos julle vroeër gelewe het; breek met die ou, sondige mens in julle wat deur sondige begeertes verteer word. 23 Julle gees en gedagtes moet nuut word; 24 lewe as nuwe mense wat as die beeld van God geskep is: lewe volkome volgens die wil van God en wees heilig
eph 4:22-2
Colossians 3:5–10 AFRIKAAN
5 Daarom moet julle die aardse dinge doodmaak wat nog deel van julle lewe is: onsedelikheid, onreinheid, wellus, slegte begeertes, en gierigheid, wat afgodery is. 6 Deur sulke dinge kom die straf van God oor die mense wat aan Hom ongehoorsaam is. 7 Vroeër het julle ook aan dié dinge meegedoen toe julle nog daarin gelewe het. 8 Maar nou moet julle al hierdie dinge laat staan: woede, haat, nyd en gevloek. Vuil taal moet daar nie uit julle mond kom nie. 9 En moenie vir mekaar lieg nie. Julle het met die ou, sondige mens en sy gewoontes gebreek 10 en leef nou die lewe van die nuwe mens, wat al hoe meer vernuwe word na die beeld van sy Skepper en tot die volle kennis van God.
col

Moving on from basic teaching

Hebrews 6:1–2 AFRIKAAN
Laat ons nie stilstaan by die eerste dinge wat aangaande Christus verkondig word nie, maar verder gaan na die volle inhoud van die boodskap. Ons wil nie opnuut die fondament lê deur te praat oor die bekering uit ’n leefwyse wat tot die dood lei nie, of oor geloof in God, die leer van die doop en die handoplegging, die opstanding van die dooies en die ewige oordeel nie.
Hebrews 5:11–14 AFRIKAAN
11 In verband hiermee het ons baie te sê wat moeilik is om aan julle te verduidelik, aangesien julle so traag is om te leer. 12 Hoewel julle teen hierdie tyd self reeds onderrig behoort te gee, het julle weer nodig dat iemand julle in die grondwaarhede van die woord van God moet onderrig. ’n Mens moet julle met melk voed en nie met vaste kos nie. 13 Iemand wat nog van melk lewe, kan nie saampraat oor wat reg of verkeerd is nie, want hy is nog ’n kind. 14 Vaste kos is vir grootmense, vir mense wat oor insig beskik en wat deur ervaring geoefen is om tussen goed en kwaad te onderskei
heb 5:11-14

Maturing in thinking

1 Corinthians 14:20 AFRIKAAN
Broers, moenie in julle denke kinders wees nie. Wees onvolwasse in die slegte dinge, maar in julle denke volwasse.
Romans 12:1 AFRIKAAN
1 En nou doen ek ’n beroep op julle, broers, op grond van die groot ontferming van God: Gee julleself aan God as lewende en heilige offers wat vir Hom aanneemlik is. Dit is die wesenlike van die godsdiens wat julle moet beoefen.
rom 12:1

Persevering in faith

James 1:4 AFRIKAAN
En die volharding moet end-uit volgehou word sodat julle tot volle geestelike rypheid kan kom, sonder enige tekortkoming.
See also ; ;

Contributing to growth in the church by exercising gifts

Ephesians 4:11–12 AFRIKAAN
En dit is die “gawes” wat Hy “gegee het”: apostels, profete, evangeliste, en herders en leraars. Sy doel daarmee was om die gelowiges toe te rus vir hulle diens en vir die opbou van die liggaam van Christus.
1 Corinthians 14:1–5 AFRIKAAN
1 Julle moet die liefde nastreef. Lê julle toe op die gawes van die Gees, maar veral daarop om te profeteer. 2 Iemand wat ongewone tale of klanke gebruik, praat nie met mense nie, maar met God. Niemand verstaan hom nie, want deur die Gees sê hy onbegryplike dinge. 3 Iemand wat profeteer, rig hom tot mense en praat woorde wat geestelik opbou en bemoedig en vertroos. 4 Die een wat ongewone tale of klanke gebruik, bou net homself op, maar die een wat profeteer, bou die gemeente op. 5 Ek sou graag wil hê dat julle almal ongewone tale of klanke gebruik, maar nog liewer dat julle profeteer. Die een wat profeteer, is van groter betekenis as die een wat ongewone tale of klanke gebruik, tensy hy dit ook uitlê, sodat die gemeente daardeur opgebou kan word.
Ephesians 4:13–16 AFRIKAAN
13 So sal ons uiteindelik almal kom tot die werklike eenheid in ons geloof en in ons kennis van die Seun van God. Dan sal ons, sy kerk, soos ’n volgroeide mens wees, so volmaak en volwasse soos Christus. 14 Dan sal ons nie meer kinders wees nie; ons sal nie meer soos golwe op en af en heen en weer geslinger word deur elke wind van dwaalleer as vals leraars ons met hulle slinksheid en listigheid op dwaalweë wil wegvoer nie. 15 Nee, ons sal in liefde by die waarheid bly en so in alle opsigte groei na Christus toe. Hy is immers die hoof, 16 en uit Hom groei die hele liggaam. Die verskillende liggaamsdele pas by mekaar en vorm saam ’n eenheid. Elkeen van hulle vervul sy funksie, en so bou die liggaam homself op in liefde
1 cor 14:1-
eph

Examples of spiritual growth in some of God’s servants

1 Samuel 2:26 AFRIKAAN
26 Maar die seun Samuel het grootgeword en die Here en die mense was hom goedgesind
Luke 2:52 AFRIKAAN
52 En Jesus het verstandelik en liggaamlik gegroei en in guns by God en die mense toegeneem
;
luke 2:
Luke 1:80 AFRIKAAN
80 Die kindjie het opgegroei en sterk geword deur die Gees en het in die woestyn gebly tot op die dag van sy openbare verskyning in Israel
Acts 9:22 AFRIKAAN
22 Maar Saulus het al hoe kragtiger gepreek en die Jode wat in Damaskus woon, in die war gebring deur te bewys dat Jesus die Christus is.
The growth of the kingdom of God
See also ;

The growth of the kingdom of God

God promises that his kingdom will grow

Colossians 1:6 AFRIKAAN
Die evangelie het julle bereik, en net soos dit in die hele wêreld vrug voortbring en verder versprei, gebeur dit ook by julle van die dag af dat julle van God se genade gehoor het en dit leer ken het soos dit werklik is.
Matthew 13:31–33 AFRIKAAN
31 Hy het nog ’n gelykenis aan hulle voorgehou en gesê: “Die koninkryk van die hemel is soos ’n mosterdsaadjie wat iemand gevat en in sy land geplant het. 32 Dit is die kleinste van al die soorte saad, maar as dit uitgegroei het, is dit groter as die tuinplante en word dit ’n boom, sodat die voëls in sy takke kom nes maak.” 33 Hy het hulle nog ’n gelykenis vertel: “Die koninkryk van die hemel is soos suurdeeg wat ’n vrou gevat en in ’n groot skottel meel ingewerk het totdat dit heeltemal deursuur was.
Mark 4:26–29 AFRIKAAN
26 Verder het Hy gesê: “Met die koninkryk van God gaan dit só: Iemand saai die saad op die land 27 en gaan slaap en staan op, dag na dag, en die saad ontkiem en groei-hóé weet hy self nie. 28 Vanself bring die aarde die graan voort, eers ’n halm, dan ’n aar, dan die vol koringaar. 29 En wanneer die graan ryp is, steek hy dadelik die sekel in, omdat die oestyd daar is.
mk
matt

The early church experienced rapid numerical growth

Acts 4:4 AFRIKAAN
Tog het baie van die mense wat hulle prediking gehoor het, gelowig geword; en die getal gelowiges het aangegroei tot omtrent vyf duisend.
Acts 2:41 AFRIKAAN
41 Dié wat sy woorde aangeneem het, is gedoop, en omtrent drie duisend mense is op daardie dag by die getal van die gelowiges gevoeg.
Acts 2:47 AFRIKAAN
47 en God geprys. Die hele volk was hulle goedgesind. En die Here het elke dag mense wat gered word, by die gemeente gevoeg
Acts 5:14 AFRIKAAN
14 Tog is baie mense wat in die Here geglo het, mans sowel as vrouens, algaande by hulle getal gevoeg.
Acts 6:7 AFRIKAAN
7 Die woord van God het verder versprei, en die getal gelowiges in Jerusalem het geweldig toegeneem. Selfs ’n groot aantal priesters het gelowig geword
Acts 9:31 AFRIKAAN
31 In die hele Judea, Galilea en Samaria het die kerk ’n tyd van rus en vrede belewe. Dit het gevestig geraak en in gehoorsaamheid aan die Here gelewe, die kerk is deur die Heilige Gees versterk, en die ledetal het toegeneem
acts
Acts 11:21 AFRIKAAN
21 Die Here het die gelowiges gehelp, sodat daar baie mense tot geloof gekom en hulle tot die Here bekeer het.
acts 9:31
acts `14:1
Acts 16:5 AFRIKAAN
5 So is die gemeentes in die geloof versterk, en die getal gelowiges het by die dag groter geword
Related Media
See more
Related Sermons
See more